Àlex Toledo aconsegueix el millor resultat de la temporada a Albacete
El calafellenc acaba en la cinquena posició i se situa novè a la classificació general

L’Àlex Toledo ha brillat aquest cap de setmana en l’avantpenúltima prova del Campionat d’Espanya de Superbikes, en la categoria SuperSport. El calafellenc ha finalitzat en la cinquena posició, el millor resultat de tota la temporada. El pilot del Yamaha RS Racing ha completat les 19 voltes d’aquest traçat en 30.08.371 minuts, a menys d’un segon del vencedor de la cursa. En un dels seus traçats favorits, l’Àlex ha pogut tornar a demostrar el seu talent i ha fregat les posicions del podi, després de sortir des de la onzena plaça a la graella.
La cinquena posició permet l’Àlex sumar onze punts més i escalar tres posicions a la General. Ara és el novè amb 38 punts. Queden dues curses perquè s’acabi la temporada. La propera prova serà aquest cap de setmana 5 i 6 d’octubre al Circuit de Navarra.
Links:
Consulta els resultats de la cursa: https://fedemoto.info/ImgFCK/file/2019/ESBK/Resultados/5Albacete/Supersport/supersport_CARRERA_REVISADA.pdf
Foto portada: Facebook Àlex Toledo