El CRAM trasllada el dofí trobat aquest matí a fer-li la necròpsia
Efectius del CRAM, la fundació per a la recuperació i conservació d’animals marins, han traslladat l’exemplar de cap d’olla trobat aquest matí a la platja de sant salvador, a la universitat autònoma de Barcelona per fer-li la necròpsia després que l’hagin hagut de sacrificar per evitar-li el patiment, segons les anàlisis de sang que se li han practicat a la
![](https://calafell.tv/wp-content/uploads/2016/02/dofi-1300x780.jpg)
Efectius del CRAM, la fundació per a la recuperació i conservació d’animals marins, han traslladat l’exemplar de cap d’olla trobat aquest matí a la platja de sant salvador, a la universitat autònoma de Barcelona per fer-li la necròpsia després que l’hagin hagut de sacrificar per evitar-li el patiment, segons les anàlisis de sang que se li han practicat a la mateixa platja.
L’exemplar de cap d’olla ha aparegut aquest matí a la platja de Sant Salvador. El cetaci, d’uns dos metres, ha quedat avarat a la sorra. L’ha trobat una dona que passejava amb bicicleta per la zona a quarts de vuit del matí i que ha alertat als Agents Rurals, al telèfon d’Emergències 112 i al Centre de Recuperació d’Animals Marins (CRAM) de la troballa. El cap d’olla és un dofí de mida més aviat gran, d’uns 3,5 metres de llargada i uns 350 quilos de pes. Té un cap globós i abundants marques allargades de color blanc que, tot i que semblen cicatrius, les tenen des que neixen. L’animal, segons les anàlisis de sang, estava patint i no l’han pogut salvar, l’han hagut de sacrificar i ara li estan practicant la necròpsia. Es dóna el fet que aquest dimecres al vespre també s’ha trobat un exemplar de dofí, en aquest cas més petit, a la platja del mas mel, però en aquesta ocasió l’animal ja va aparèixer mort.